Wednesday, July 17, 2013

SHAKLEE and ME

Assalamualaikum w.b.t

Harini nak di umumkan bahawa saya adalah seorang pengedar sah Shaklee!
Yup selepas beberap bulan mneggunakan produk Shaklee, akhirnya saya join juga sebagai Independent Distributor Shaklee. Mulanya join sbb nak beli sendiri, tapi dah alang-alang join ni boleh la tolong order untuk kawan-kawan skali kan wink wink ;) Ok sekiranya kawan-kawan nak cuba boleh cari saya directly, atau melalui facebook deyas isa atau SMS, Whatsapp/Line/Wechat nombor tertera. OOhh boleh juga like Fan Page facebook saya ---------> www.facebook.com/vitashoppe
Kelak semua informasi boleh didapati di fanpage. di blog akan saya update juga  weeheee...
nanti saya akan Share testimoni penggunaan suplement Shaklee ok





 Jumpa lagi!

Sadiah Isa

0 comments:

 

Template by Suck my Lolly